понедельник, 12 мая 2014 г.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів. Під час роботи за цим модулем я зрозуміла як застосувати у роботі над своїм проектом блоги – учні будуть тут публікувати результати дослідження,  тут же будуть публікувати свої результати їх друзі. Учні зможуть аналізувати результати та робити власні висновки, визначаючи які є текстові редактори, які з них краще.  Під час уроку учні будуть використовувати чат, або скайп, або ICQ, де будуть публікувати свої результати, що дозволить їм швидко обмінятись результатами та скласти таблицю  в Excel, за допомогою якої можна простіше аналізувати отримані результати.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: 
Учні зможуть:


  • шукати необхідну інформацію в мережі Інтернет, аналізувати та критично оцінювати сайти;
  • застосовувати положення про авторське право до питань використання програмного забезпечення;
  • навчаться спілкуватись та обмінюватись результатами;
  • використовувати електронні таблиці для збору, сортування та демонстрації даних;
  • створювати інформаційні бюлетені та вікі-сайти, блоги, в яких будуть проводитись обговорення, розміщуватися ідеї, результати експериментів та рекомендації.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів у проекті. Оцінювання навчальних проектів учнів буде здійснюватися протягом всього навчального процесу. Формуюче оцінювання дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів, їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи за допомогою оцінювання можна спостерігати виконання учнями запланованого дослідження, прогрес кожного учня та корегувати його хід за потреби. 

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту. Я дізналася як потрібно будувати змістові, тематичні, ключові запитання. Я зможу використовувати дослідницькі проекти для покращення вивчення певних тем з інформатики та математики. Дуже цікаво, зрозуміло та доступно.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: - ознайомились з перевагами використання методу навчальних проектів; - oзнайомилась з навичками, які необхідні учням у 21 столітті. Дуже багато цікавої та корисної інформації.

Модуль 10.Рефлексія.

Виконуючи завдання модуля, я переглянула свої документи і побачила, що не маю жодного ресурсу для спільної роботи учнів, тому терміново потрібно було створити. Таким чином створила google-групи, які допоможуть учням в обговоренні теми. Також ці групи дають мені змогу контролювати і коригувати просування моїх учнів в проекті.
Переглянула наявність всіх інших елементів портфоліо, здається все є. Залишився останній крок до зірок. 

Модуль 9. Рефлексія.

Зміст модулю показав мені окремі шляхи для того, щоб диференціювати не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне середовище. Стосовно диференціації змісту навчання я бачу певні обмеження: всі учні мають в кінцевому результаті продемонструвати знання, максимально наближені до вимог програми. Звичайно, кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів судять про ефективність вчителя...
Взяла собі на замітку створення шаблонів робіт для учнів с проблемами у навчанні. Дуже цікава форма робота, яка може принести досить вагомі результати. Однозначно, не за один раз, але, якщо буде застосовуватись система, в якій завдання будуть ускладнюватись.